Київобленерго інформує

    Раздел: Новини » Новини району Дата публикации: 3-03-2020, 15:06

    В кол-центрі Київобленерго підключили мобільний номер для звернень клієнтів.

    Київобленерго покращує клієнтський сервіс та розширює способи комунікацій. Відтепер зателефонувати до кол-центру стало зручніше. Клієнти зможуть обрати – який спосіб зв’язку для них краще: стаціонарний або мобільний телефони.

     

    У телефонному режимі можна передати покази лічильника, подати заявку на його розпломбування, залишити заявку на ремонт, проконсультуватися з питань приєднання до електромереж та з усього спектру послуг, які надає Київобленерго (оператор системи розподілу). Всі ці послуги тепер доступні і по мобільному номеру Київстар: (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру 

    (044)459-07-40 (крім питань приєднань) та (044)494-43-20 (лише з питань приєднань) працюватимуть в звичному режимі.

    «Ми ставимо  перед собою завдання збільшити кількість каналів взаємодії та підвищити їх зручність. Тому відкриваємо нову телефонну лінію мобільного оператора, за якою жителі області можуть зв'язатися з нами з усіх питань. Незабаром ще з’явиться мобільний номер оператора Vodafone Україна», - розповів  керівник департаменту з обслуговування клієнтів Роман Кочерга.

    Завдяки розширенню каналів зв`язку мобільними номерами, мешканці області зможуть економити не тільки час, а й гроші, адже дзвінки на єдиний міський київський номер, що є наразі у контакт-центрі, для них тарифікуються як міжміські, зазначають в компанії.

    Щомісяця кол-центр обслуговує близько 100 тисяч дзвінків. При цьому один фахівець відповідає мінімум на 160 звернень щодня.

    Загалом майже два мільйона консультацій отримали клієнти Київобленерго, звернувшись у кол-центр в 2019 році.

    Більшість запитів стосувалась обліку електричної енергії та забезпечення електропостачання.

    ДТЕК змінює уявлення про клієнтський сервіс в енергетиці України. Введення мобільних номерів телефонів – один з кроків компанії для поліпшення клієнтського сервісу. Крім того, в 2020 році планується відкриття в області до чотирьох сучасних сервісних центрів, що будуть займатися комплексним обслуговування клієнтів, в тому числі – підключенням до електромереж, перший – у м. Ірпінь.

    Клієнтам Київобленерго доступне також онлайн обслуговування. Вже з листопада 2019 року вони можуть в онлайн замовити перевірку, параметризацію чи ремонт лічильників і мають можливість обирати день візиту енергетика. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області. У листопаді також запущено сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж Київобленерго через систему онлайн на сайті компанії. Скористатися послугою можуть усі клієнти Київської області, а автоматично визначити тип приєднання та отримати відповідь в режимі онлайн можуть клієнти Києво-Святошинського, Ірпінського, Бориспільського та Вишгородського районних підрозділів. До 2021 року такий шанс матимуть усі районні підрозділи області.

    СМС інформування

      Пенсійний фонд України запроваджує новий онлайн – сервіс для громадян – смс-інформування. Відтепер всі пенсіонери, які бажають отримувати повідомлення в такий спосіб, можуть засобами мобільного зв’язку...

    Міні-ярмарок вакансій для шукачів роботи в Васильківському міськрайонному центрі зайнятості

      Васильківським МРЦЗ об 11 годині 14 листопада 2017 року за участю директора центру зайнятості Олени Миколайчук  проведено «Презентацію роботодавця» та «Міні-ярмарок вакансій» для безробітних,...

    В Україні запустили мобільні сервісні центри МВС

      Пересувні сервісні центри, оснащені сучасним обладнанням,  виїжджатимуть за графіком у віддалені населені пункти України та надаватимуть громадянам найпопулярніші послуги сервісних центрів МВС: реєстрація та...

    Документ-сервіс «ГОТОВО!» почав набір персоналу

      Сервісний центр нового формату – документ-сервіс «ГОТОВО!» почав набір персоналу. Зокрема, оголошено вакансії на посади: - фахівець по роботі з клієнтами; - фахівець по роботі з документами; -...

    У Вишневому запрацював центр, де надають безоплатну вторинну правову допомогу для мешканців 9 районів.

      Головне завдання центру – забезпечення представництва інтересів соціально незахищених громадян у судах по цивільних та адміністративних справах. Центр надає допомогу мешканцям дев’яти районів, а саме...


Васильківська районна державна адміністрація

08601, Київська область, м. Васильків, вул. Покровська, 4
(045-71) 2-20-04 - приймальня
(045-71) 2-20-04 - сектор звернення громадян

(068)559-75-92 - Телефон чергового райдержадміністрації у неробочий час, вихідні та святкові дні

rda@vasilkivrda.gov.ua
rdavasilkiv@ukr.net
www.vasilkivrda.gov.ua
 
Президент України
Президент України
 
Урядовий Портал
Урядовий Портал
 
Київська ОДА
Київська ОДА
 
Міська Рада
Міська Рада
 
 
«    Липень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031