До уваги громадян!

    Раздел: Новини Дата публикации: 16-03-2020, 16:12

    На підставі постанови КМУ від 11.03.2020 №211 "Про запобігання поширенню на території України короновірусу COVID-19" в управлінні патрульної поліції у Київській області та в батальйонах патрульної поліції м. Борисполь, м. Біла Церква та с. Чайки, прийом громадян — обмежено!

     

    Ведеться прийом лише з невідкладних питань, а саме:
    1. Видача евакуйованого транспортного засобу;
    2. Повернення посвідчення водія відповідно до судового рішення (за умови закінчення строку дії тимчасового дозволу на право керування та за наявності судового рішення).

     

    З усіх інших питань просимо звертатися:

     

    до УПП у Київській області письмово, на адресу: 04128 м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 19, або на електронну пошту kyiv.region@patrol.police.gov.ua

     

     

    до БПП у м. Бориспіль: 08301 м. Бориспіль, вул. Кошового, 4, або на електронну пошту boryspil@patrol.police.gov.ua

     

     

    до БПП у м. Біла Церква: 09109, м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 18-А, або на електронну пошту bilatserkva@patrol.police.gov.ua

     

     

    до БПП у с. Чайки: 08130 с. Чайки, вул. Лобановського, 32-а, або на електронну пошту chaiky@patrol.police.gov.ua

     

     

    Звертаємо вашу увагу на вимоги щодо оформлення таких звернень. Вони зазначенні в ЗУ "Про звернення громадян".

     

    Згідно з ст.5 цього закону, письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

     

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

     

    З метою спрощення процедури оформлення письмових звернень громадян, особа може подати звернення шляхом заповнення відповідної форми (з підписом заявника), яку можна отримати на сайті Патрульної поліції України.

    З початку року територіальними органами ГУ ДФС у Київській області розглянуто 123 звернення громадян

      У січні-лютому надійшло 69 письмових звернень громадян. Найчастіше громадяни порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (понад 36%), контрольно-перевірочної роботи (майже 19%), податку на додану...

    З початку року по Київській митниці ДФС на сервіс „Пульс” звернулося 48 громадян

      У вересні отримано 6 звернень на сервіс „Пульс”, що становить 13%від загальної кількості з початку року. З них, 5 звернень стосувалися затримок митного оформлення, одне –роботи органів Державної...

    До Київської митниці ДФС з початку року надійшло 72 письмових звернення громадян

      У вересні громадяни надіслали – 5 заяв, що становить 7% від загальної кількості звернень з початку року. Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо фінансового забезпечення працівників, у тому числі,...

    З початку року в органах ГУ ДФС у Київській області розглянуто 276 звернень громадян

      Керівниками органів ГУ ДФС у Київській області проведено 65 особистих прийомів громадян. Письмово громадяни направили 211 звернень. Найчастіше громадяни порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків...


Васильківська районна державна адміністрація

08601, Київська область, м. Васильків, вул. Покровська, 4
(045-71) 2-20-04 - приймальня
(045-71) 2-20-04 - сектор звернення громадян

(068)559-75-92 - Телефон чергового райдержадміністрації у неробочий час, вихідні та святкові дні

rda@vasilkivrda.gov.ua
rdavasilkiv@ukr.net
www.vasilkivrda.gov.ua
 
Президент України
Президент України
 
Урядовий Портал
Урядовий Портал
 
Київська ОДА
Київська ОДА
 
Міська Рада
Міська Рада
 
 
«    Квітень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930